DIY: Reciklirane svečke

Zdravo!

Že dosti časa imam plan narediti te "reciklirane svečke", torej svečke iz že odsluženih svečk, ki jih ne moremo več prižgati.
Ker mi je škoda vreči stran na pol odsluženo svečo in tudi steklen kozarček, sem se odločila, da jim dam še eno priložnost. Kako odstraniti vosek si lahko ogledaš tukaj, celoten postopek pa tukaj.



Moj postopek:

1. Zbereš zadostno količino sveč, ki jih želiš pretopiti.
2. Pripraviš vodno kopel na štedilniku, kamor boš dal/a topiti vosek.
3. Izbereš si steklen kozarček, kamor želiš vlivati vosek.
4. Stenj postaviš na svinčnik/barvico, tako da stoji pokončno v kozarčku.
5. Čez vlivaš stopljen vosek, pri vsakem sloju počakaj, da se ohladi.
6. Vosek vlivaš do želene višine.
7. Ko se sveča ohladi, odrežeš odvečen stenj.

 


Voila! Pa imaš svojo DIY svečko :D

Nasvet: vonje, ki so si podobni vlivaj skupaj; recimo sadne skupaj, zeliščne skupaj. Tudi z barvami lahko eksperimentiraš in ustvariš super hude sloje :)

Ali si že kdaj poskusil/a ta postopek? Kako ti je uspel? Pusti mi komentar :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf