Leto 2018 v knjigah



Hejla!

Piše se novo leto, kar ne morem se zavedati, da smo že na začetku 2019. Letos mi žal ni uspelo izpolniti Goodreads reading challengea 2018, kjer sem si zadala prebranih 35 knjig. Prebrala sem jih 32, ampak nič zato. Za letošnji challenge sem si tudi zadala 35 knjig in prepričana sem, da mi bo uspelo.

Rezultat iskanja slik za books

Najljubša avtorica: Lea Jerančič. Najprej sem prebrala njeno knjigo Preko vseh meja, ki me ni čisto prepričala. Nato sem se odločila, da bom vseeno prebrala še kakšno njeno knjigo in potem se je vse obrnilo. Njene zgodbe so me naravnost obsedle.

Najljubša serija: Serija Royalovi. Knjige so naravnost odlične in napete.

Najljubša knjiga: Siva dama slovenske pisateljice Sabine Štrubelj. Veliko knjig je bilo dobrih, ampak tale zmaga.

Najboljši nakup: Milk and Honey. Res jo je dobro imeti doma, vedno jo lahko pograbiš in prebereš.

Knjiga, ki me je najmanj prepričala: S tem moškim avtorice J.E. Malpas. Knjiga je v redu napisana, vendar mi junakov značaj ni preveč pri srcu. Res sem se prav živcirala med branjem.


Želim vam zdravo, uspešno in srečno novo leto 2019, pa čim več prebranih knjig :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf