Ingrid Divković: Knjiga za divjo žensko

Živjo!

Tudi tokrat še ena knjiga iz moje "zbirke" življenjskih knjig, odlična Ingrid Divković s Knjigo za divjo žensko. Po njeni odlični uspešnici Vas j**e ego? sem se odločila prebrati tudi njeno drugo uspešnico, ki je posvečena vsem divjim ženskam. V knjigi nas opogumlja, spodbuja, naj se imamo rade, sprejemamo poraze in kritike, začnemo razmišljati "out of the box" in da ne zaviramo svoje strasti, sanj in divjosti.

Poleg citatov in misli so v knjigi tudi ilustracije, ki naredijo še posebej zanimivo. Knjiga je napisana hkrati kakor knjiga Ingridinih misli, vodnik po Divjini in priročnik za srečno življenje. Všeč mi je pisateljičina neposrednost in realizem. Preprosto odlično! Komaj čakam na še kakšno knjigo izpod pisateljičinega peresa.



Nekaj mojih najljubših citatov iz knjige:

Divja ženska:
-se smeji, vsak dan.
-ne zna živeti neslišno.
-ima svoj trop.
-ne ruši mostov, ona jih gradi.
-čuti polno luno.
-rada hodi bosa.
-bere.
-piše.
-čvrsto stisne roko.
-ne verjame v naključja.

-"Seveda sem čustvena in mimogrede, kaj se je zgodilo s tvojimi čustvi?"
-"Nikoli nisi bližje življenju kot takrat, ko se smejiš."
-"Sanjaš o najboljši različici sebe in zavestno uresničuješ ta sen."

Ali sem vas prepričala, da knjigo čim prej vzamete v roke? :)

Ocena: 10/10


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf