Lea Jerančič: Nikoli več

Zdravo!

Tokrat sem v roke spet vzela knjigi slovenske pisateljice Lee Jerančič Po njeni knjigi Preko vseh meja, ki me ni spet toliko navdušila, sem se vseeno odločila prebrati vse njene knjige. In začela sem s serijo Nikoli več.

1. Nikoli več
2. Še enkrat

Ellino življenje je popolno, skorajda preveč popolno, da bi bilo resnično. Z Joshem sta srečen par, ljubita se in skupaj živita. Ampak nekega dne se vse poruši. Josh umre v prometni nesreči z motorjem in od takrat naprej je Ella samo fizično živa. Priseže si, da nikoli več nebo imela opravka z motorji. 
Dve leti mineta in njena prijateljica Sophie ima dovolj Ellinega vegetiranja. Zvleče jo s seboj v Valencio na počitnice, vendar ji zamolči, da je zadela tudi vstopnice na motociklistično dirko. Tam spozna svetovno znanega motociklista Jaka Burnsa, očarljivega in zapeljivega moškega, ki jo takoj pritegne. Njen nikoli več se seveda ne uresniči, in z Jakom postaneta par. Vendar je pred njima dosti ovir. Bosta premagala vse medijske pritiske, pomanjkanje zasebnosti, skrivnosti in spletke? 
Poleg dosti seksi prizorov v knjigi boste tudi v konstantni napetosti. V drugem delu vas bo dogajanje dobesedno vrglo na rit.  Pojavijo se osebe iz Jakove preteklosti, ki hočejo na vsak način uničiti njuno skupno življenje? Jim bo uspelo?



Knjigi sta naravnost fenomenalni. Res nimam besed. Knjiga Preko vseh meja je bila Lein dober začetek, vendar te knjige.. Odlične so. Stil pisanja, nazorno opisovanje dogajanja in pravilno zbiranje besed te popelje v knjigo tako, da jo lahko skorajda doživljaš in čutiš. Velikokrat sem morala knjigo med branjem drugega dela odložiti, saj preprosto nisem več zmogla prenesti napetosti dogajanja.
Zmotilo me je, da obeh knjig ni na Goodreads aplikaciji. Upam, da se to čimprej popravi. 
Na knjižni polici me že čaka naslednja Leina knjiga Samo še spomin.

Ocena: 10/10

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf