Ingrid Divković: Vas j**e ego?

Zdravo!

Pred kratkim sem "odkrila" neverjetno avtorico življenjskih knjig Ingrid Divković, in takoj sem se odločila, da mora biti del moje bralne serije knjig za dušo. Pri Mladinski knjigi že nekaj časa prodajajo obe njeni uspešnici; Vas j**e ego? in Knjiga za divjo žensko, po izjemnem dogodku blogerke Katje Grudnik Dogodek za divjo žensko, pa sem se le odločila za branje.

Ingrid se je v svojem življenju veliko prilagajala in poslušala druge, le nase je kdaj pozabila. Potem pa se je naenkrat začela zavedati, da je v svojem življenju pomembna le ona sama. In je šla. Zapustila je odlično službo, ki ji sicer ni ležala, in se vrnila domov. Domov v Reko, na morje (še kako jo razumem!) in napisala tole odlično knjigo o gospodu Egu. Našemu nevidnemu sovražniku, ki jemlje vse, kar imamo.
Njene misli, ki se povezujejo v celovito zgodbo, polno prispodob te preprosto potegnejo v knjigo. Vsak se bo našel v pisateljičinih mislih, presenečeni boste, kakor vam dejansko bere misli. Brez dlake na jeziku pove zgodbo svojega življenja in vas osupne s svojo modrostjo.



Citirala bom še nekaj misli, ki so se mi vtisnile v spomin:

-Verjamem, da se je treba razdajati brez fige v žepu. Brez preračunavanj in odrekanj.
-Nekateri zidovi se rušijo le v glavah.
-Ko pustite kravo na paši, ne bo pobegnila. Njen apetit je močnejši od svobode.
-Ko odhajamo, ne zapuščamo le ljudi. Zapuščamo sebe. Razsute.
-Pogosto se dokazujemo nepomembnim ljudem. S tem smo samo naravno neumni ali pa željni ljubezni. Tretjega ni.
-Zapomni si, včasih je dobro upati si. Včasih nimaš česa izgubiti. Razen ega, na srečo.
-V svetu je nasmešek pravzaprav najslabše orožje.
-Neka rahla želja, da smo prav mi tisti, ki bomo ukrotili neukrotljivo, spremenili nespremenljivo. Ah, ta scenarij mi je znan, jaz sem kraljica, spremenila ga bom. Zanemarjamo tiste, ki bi nas držali v dlani, stremimo k tistim, ki bi nas brez razmišljanja izpustili.
-V tebi sta dva volkova. En predstavlja zlo, drugi dobro. Vedno zmaga tisti, ki ga hraniš.

Ocena: 10/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf