Review: Vreži znamenje pisateljice Veronice Roth




Zdravo!

Tokrat review v slovenščini (sorry english speaking people, some blogs will be in Slovene) :)
Že dolgo nazaj sem prebrala Vreži znamenje od Veronice Roth, odlična knjiga s polno pretresljivimi dogodki, ki me niso pustili hladne.


Zgodba govori o najstnici Cyri Noavek, ki živi ljudstvu Šotetov. Njen brat Ryzek je krut vladar ljudstvu in Cyro izrablja zaradi njenega dara povzročanja bolečine. Njegov načrt je namreč zavzeti svet. Nekega dne njen brat Ryzek ujame Akosa, ki je prisiljen živeti v njihovem ujetništvu. Ščasoma ugotovijo, da je Akos edini, ki lahko Cyri pomaga preživeti neznosno bolečino njenega daru.
Akos in Cyra se zbližata in drug drugemu pomagata preživeti v sovražnem svetu. Vendar se morata odločiti, ali bosta drug drugemu pomagala preživeti ali se bosta uničila.



Na začetku me zgodba ni pritegnila, ker se je začela nekako sredi dogajanja. Nisem vedela, o čem se gre in kdo je junak. Ker pa nisem takoj obupala nad knjigo (saj je avtorica Veronica Roth haloo), sem bila po prvih štirih poglavjih že zatopljena v zgodbo. Knjiga je bila napeta in polna čustev, liki pa lepo izdelani. Odlična zgodba z zanimivimi in nepričakovanimi zapleti me ni pustila razočarane. Vseeno pa sem pričakovala več od zgodbe, mogoče zato, ker sem izredno navdušena nad serijo Razcepljeni pa sem pričakovala podobno razsežnost zgodbe.


Ocena: 7/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra