Izzivam te- knjižni tag



Zdravo!

Končno ena objava tudi v slovenščini. Že dolgo nisem bila aktivna na blogu in sedaj se vračam s knjižnim tagom.

Knjigoljubka Maja me je izzvala, da naredim knjižni tag, sicer ga pišem malo pozno, ampak nič zato. njen knjižni tag si lahko ogledate tukaj.In tukaj so tudi moji odgovori :)



Katera knjiga je najdlje na tvoji polici, pa je še vedno nisi prebrala?
Težko rečem, katera je najdlje na moji polici, saj večino preberem kar se da takoj, ko jo dobim v roke. Verjetno je to Peta gora Paula Coelha. 

Katero knjigo trenutno bereš, katera je zadnja, ki si jo prebral/a in katero boš brala naslednjo?
Trenutno berem Škotsko ulico Samanthe Young, pred tem sem prebrala Indijsko ulico, naslednja knjiga pa bo Ulica v mesečini.

Knjiga katero vsi obožujejo, tebi pa ni všeč?
Verjetno bo to Grey od E.L: James. Knjiga se mi ni zdela pretirano drugačna od prvega dela Petdeset odtenkov sive, tudi nič novega nismo izvedeli.

Knjiga za katero neprestano govoriš, da jo boš prebrala, ampak jo verjetno ne boš?

Sigurno je to Lolita Vladimirja Naborkova. Res me zanima sama knjiga, vendar ne vem, ali jo bom v prihodnosti zares prebrala, predvsem zaradi kritik.

Katero knjigo hraniš za čas, ko boš v pokoju?
Mislim, da nobene. Sigurno bom takrat še izbrskala knjige, ki jih še nisem prebrala.

Zadnja stran: Ali skočiš na zadnjo stran in prebereš zaključek, ali raje bereš po vrsti?
Praviloma vedno berem po vrsti, vendar se kdaj pa kdaj zgodi, da me premami in samo preletim zadnjo stran, upsi.

Zapis zahval: Škoda papirja in črnila, ali zanimiv dodatek?
Zahvale so pozitiven dodatek knjigi, saj tako izvem tudi, kdo je bil vpleten in kako je nastajala knjiga. Te zanimivosti mi je vedno super prebrati. Če bi jaz napisala knjigo, bi sigurno dodala zahvalo, saj se je potrebno zahvaliti vsem, ki so tako ali drugače pomagali pri nastajanju knjige.

S katerim likom iz knjige bi se zamenjal/a?
Vedno znova bi odgovorila z Rose Hathaway iz Vampirske Akademije. Zakaj? Ker je pogumna, lepa, čustvena, srčna in "badass" ženska.

Ali imaš knjigo, ki te spominja na nekaj iz tvojega življenja (mesto, vreme, osebo)?
Vsaka knjiga me po svoje na nekaj spominja. Lahko je to oseba, s katero se poistovetim ali pa jo vidim podobno kot ljudi okoli mene. Lahko so to dogodki, ki so se zgodili tudi meni. Seveda pa si vedno zapomnem, v katerem obdobju svojega življenja sem določeno knjigo brala in vedno ko se ponovno spomnem nanjo, pridejo s tem tudi dogodki ali osebe iz tistega obdobja.

Katera knjiga je bila s tabo na največ različnih mestih?
Težko vprašanje, glede na to, da živim na dveh različnih mestih :P Verjetno bo to Prvič od Anne Todd. Prebrala sem jo že tretjič in sigurno jo bom šeenkrat.

Šolsko branje, ki ni bilo po tvojem okusu v srednji šoli, po dveh letih pa je izpadlo dobro branje?
Težka odločitev, knjige ki so mi všeč takrat, so mi tudi sedaj in obratno. Pompeji Roberta Harrisa so mi sigurno bolj všeč kot v srednji šoli.

Rabljene ali nove knjige?
Oboje, tudi izposojene knjige prijateljic ali iz knjižnice.

Ali si bral/a knjige od Dan Brawna?
Seveda, prebrala sem Angele in Demone, Da Vincijevo šifro in Ledeno prevaro. In še ostale me čakajo na seznamu.

Ali ti je kdaj bil film boljši od knjige?
Težko rečem, vedno knjiga pokaže več kot sam film. Mogoče film Divergent ali Razcepljeni, ki sem ga gledala kar šestkrat, s knjigo se lahko mirno kosa.

Ali si bil/a zaradi kakšne knjige kdaj lačna/lačen (razen kuharskih)?

Ja, še posebno knjige Jenny Colgan, kot je recimo Dobimo se v slaščičarni.

Katero priporočilo za branje boš zmeraj upošteval/a?
Priporočilo prijateljic knjižnih mojlk :P




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra